oj trött!

Oj vad jag är trött!
Nu får jag borsta tänderna, om jag vågar i mitt polerade badrum och sedan sova massor tills imorgon. Jobbar eftermiddag, men det är ju bra om jag hinner äta lunch innan jag ska iväg till jobbet. Annars blir jag ledsen och kinkig. Finns det någon som inte tänker på en reklamfilm när man säger "ledsen och kinkig"?!
Jag gör det iallafall, men jag minns intevad det var för. Blöjor är min starkaste gissning.

Nej nu börjar jag flumma i skrivande form, aldrig bra. Bäst att sova!
baci!

Kommentarer:
Postat av: JagVET!

*hihi*
Det var för länge sen ledsen o kinkig gick på TV.
Det var reklam för Jacky Choklad puddig som en kille plockar fram ur kylen och säger att hans mamma ger honom annars blir han "ledsen o kiknig"
Bara så du vet =D Ha en bra dag!

2006-02-15 @ 10:42:24
Postat av: Emmaria

Just det ja, så var det! Tack :) Nu kan jag sluta fundera på det där.
Hoppas du haft en bra dag, min var helt ok.

Postat av: L

Det har varit en blöj-reklam också!

2006-02-16 @ 19:33:08
URL: http://sarahanna.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits