oddsen mot mig

När jag vaknade idag kändes det i hela kroppen att det inte skulle bli en bra dag.
Dels har jag riktigt ont i ögat, men hela kroppen är skör känns det som. Vissa dagar är det som om jag vet att jag kommer gråta innan jag lägger huvudet på kudden på kvällen. Och idag är en sådan dag!

Slutar om en timma och då ska jag hem. Städa måste jag göra men ska äben slänga mig på soffan och bara dega. Ikväll ska jag till mitt andra jobb så det blir att rusa hem för att se Desperate Housewives. Fast det ska nog inte vara några problem, får spela in GIlmore Girls bara. Även om jag redan sett dte är dte kul att se det igen!

Idag är en sådan dag då jag vill bli omhändertagen, men av vem är frågan!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits