my blogg

Det är ku l det här med bloggen. Ibland märker man hur bra den kommer till pass. Ibland när jag vill ha tips och råd, men även för att jag själv ska komma ihåg saker. Skrev tidigare idag om de jobbiga människorna på mitt jobb. När jag förut skulle återberätta detta för mams hade jag glömt av vilket ord min kollega kallade dem. Ta-da, fram med bloggen och där stod det, svart på rosa. Jag visste att jag gillade min blogg av en anledning :)

Går här i valet och kvalet om jag ska avslöja mig själv med att lägga upp en bild. Men jag har inte riktigt bestämt mig om det ännu. Så den som läser får se!

Funderade lite på om det är någon jag känner som läser min blogg. Jag pratar aldrig om bloggar med mina kompisar. Den enda som jag gjorde det med i somras tog ungefär två dagar, eller hur var det nu, på sig innan hon fattade att jag hade en egen och vilken som var min. Någon som tror sig veta vem jag är? Skicka då gärna ett mail
[email protected] eller lämna en kommentar, men helst inte med mitt efternamn! :)
Det är inte det att jag inte står för det jag skriver, det känns bara lite läbbigt att avslöja mig på något vis. Jag sitter själv på vagnen ibland och funderar på omtjejen till vänster om mig, eller hon som just gick på ar en blogg. Och kanske ärdet hon som är... Eftersom deras stilar är lika. Ja visst låter det galet, men i blogg-världen vet man en del om varandra, men det som är det bästa är ju att man själv väljer vad som ska avslöjas!

Jag kan ha som en provanställning, jag kan lägga upp en bild över dagen och känna hur jag känner det. Blir det jobbigt tar jag bort den.. Äh jag vet inte. Nu flummar jag bara känner jag.
Då finns bara ett botmedel! Sömn!

baci!

Kommentarer:
Postat av: Angelica

Jag vet jag tänker likadant.... jag är lite rädd att jag ska bli "påkommen", eftersom jag bor i en sådan liten stad och skriver ganska utförligt om en hel del personer...

Postat av: Storasystern

Jag tycker att det skulle vara jättekul att se en bild på dig, men det där måste du ju välja själv! Jag vill inte heller posta en bild av mig på bloggen, men sedan så har ju du en liite mer läst blogg än vad jag har också. ;-)

2006-02-09 @ 12:21:52
URL: http://storasysterns.blogspot.com
Postat av: Emmaria

Angelica: Visst är man lite rädd för att bli påkommen... Men jag skriver inte så mycket om olika personer, har medvetet valt det för att det känns så konstigt. Mest har jag skrivit om killar isf och jag tror inte att just de skulle hamna här..

Storasystern: Jadå, ingen press här inte. Men visst är det kul att få ett ansikte till personen bakom en blogg.. Det tycker jag också!
Det är så himla roligt att det är så många som läser, helt galet! :)

2006-02-09 @ 22:00:20
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits