mini-shop

Skulle ut och handla för jobbets räkning och smet in på H&M. HIttade en randig trikåklänning. Blå och vitrandig. Hittade en enda och den var i minsta storleken. Kändes som om det var givet att den skulle bli min. Provade den lite snabbt och den kanske är snäppet för stor, men hade den varit för tight hade jag inte trivts heller. Har länge velat ha en enkel trikåklänning.
Nästa jakt är efter en skjortklänning. Det är ruskigt snyggt. Funkar både till vardags och fest.

Förresten så börjar ju Sofis Mode på torsdag klockan 20.00. Missa inte!

Kommentarer:
Postat av: hannahsthlm

Ser verkligen fram emot Sofis Mode..kan behövas lite mer fashion i rutan.. definitivt!

Postat av: Emmaria

Ska bli kul att se. Är egentligen inte så förtjust i henne, saknar det lilla extra från Sofi. Hoppas hon visar det i programmet! Ska bli kul så på torsdag är jag bänkad!

2006-02-14 @ 13:13:36
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Julia

Åh, jag såg så snygga skjortklänningar på Vila här om dagen! Bra tips om du vill kolla...

2006-02-14 @ 21:31:54
URL: http://prick.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits