klump

Snön vräker ner och det är kallt ute. Det sitter inte alltid i antalet grader, hemma hos mig var det -0.5, men ute var det som -5.
Måste ha drömt något inatt för när jag vaknade hade jag en klump i halsen. På bussen stod jag dessutom bredvid en kille som luktade himmelskt, eller K. Jag är så lättpåverkad av dofter!
Fryser trots att jag är påklädd och än en gång känns det som att min förkylning är på väg att bryta ut.

Snart är min arbetsdag slut och då ska jag ge mig ut och leta present till mams. Vet vad hon önskar sig, hoppas bara inspirationen infinner sig!


Kommentarer:
Postat av: Minna

Visst är det drygt med det här tråkiga vädret. Skulle ut på lunchen och fixa ngt att äta och började nästan gråta när jag upptäckte att snön fullkomligt vräkte ner. Men det har iallafall slutat nu!
Tack gode gud för mitt badkar säger jag bara!

Postat av: eremo

jag både avskyr o älskar när jag känner mitt ex parfym. den doften kommer jag alltid att förknippa med honom.

2006-02-28 @ 17:51:48
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Emmaria

Minna: Ja det är frukstansvärt. Men det är lättare att ta det nu efter en fin helg tycker jag. För då har jag lite hopp om vad som ska komma..
Åh, jag önskar jag hade badkar! Nästa lägenhet så...

eremo: visst är det en slags hatkärlek. Det värsta är att jag har två ex som hade samma parfym! Dubbelt upp i hathärlek.

2006-02-28 @ 18:52:30
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits