jaha
Så försökte jag förklara att han sagt det till mig och jag bara ville informera henne om det kom en man innan VD:n var tillbaka från lunchen. "Det skiter jag faktiskt i", blev svaret då.
Kalla mig vad ni vill, men sådär tycker inte jag man beter sig på en arbetsplats. Speciellt inte som att jag bara informerade, jag gav ju inte henne order eller något sådant.
Tänk vad olika människor är!
ja..människor är verkligen olika...hmm
Jepp det är alldeles sant!
Men vad sjukt! Låter ju som rena rama högstadiet!
Fast min chef, som är närmare 40 kan också vräka ur sig saker på de mest otrevliga sätt men vi har konstaterat att han inte förstår bättre så det är lika bra att bara låta det rinna av. Men det är knepigt när folk beter sig så barnsligt på ens arbetsplats!
Hon som håller på sådär är väldigt bitter överhuvudtaget. Tror bara att det hade underlättat om jag haft någon som jag kunde prata med om sånt här på jobbet. Eftersom det är så få på kontoret finns det ingen.. Hon verkar inte vara så mot alla heller. Jag har ju inte direkt gjort henne något. Men ibland tror jag hon tycker att jag tagit hennes uppgifter ifrån henne. Men hon har ju avancerat, det borde väl vara mer värt?!
Ja att folk i 40-års åldern kan vara så barnsliga trodde jag itne innan jag kom ut på arbetsplatser. Det är nästan skrämmande att folk aldrig växer upp. Men sedan blir det nog olika beroende på kontoret. Ett mindre kontor har ju en annan kultur än ett större företag har.
Helt klart skumt! så beter man sig inte.
Skönt att jag inte är ensam som tycker att beteendet inte är helt okej.