ingen kevin

Ashley på promenad med sin bodyguard, men det är ingen Kevin Costner vi talar om här inte...
Änn u en snygg casualoutfit på Ashley. Skulel vilja byta garderob med Ashley och så Lindsay förstås! de är dem som är mest jämna i sina stilar. Jessica har schysst stil, men fler floppar i bagaget och Nicole är okej, men det är lite väl mycket stort och hängigt på henne. Jo, jag vet varför det är hängigt, men man kan klä sig utifrån sina förutsättnngar och det tycker jag inte att hon gör..
18534-1703


bild celebworld.org

Kommentarer:
Postat av: Madde

Hej!
Håller med dig om Ashleys stil - Jag älskar den! Gled in här på din blogg bara av en händelse och kan redan säga att jag kommer besöka den igen! Riktigt härlig och skön tjej du verkar vara! Fortsätt så!

2006-02-17 @ 21:02:55
Postat av: C

Lindsey och systrarna Olsen håller stilen bäst, jag håller med. Jessica däremot har jag aldrig gillat...:P

Men du glömde Mischa?! :D

Postat av: Evelina

Ja, Ashley och MK ligger alltid steget före, gillar deras stil skarpt! :)

2006-02-17 @ 21:38:34
URL: http://Linaevelina.blogg.se
Postat av: åsa

ja jag vill faktiskt berömma dig emma! det är ganska många unga tjejer som försöker efterlikna ebba von sydow, "dagens outfit" bla bla. Men du är mer egen liksom! Uppskattar din blogg! Keep up the good work!

2006-02-18 @ 02:10:28
Postat av: Mimo

Hon är gorgeous!

2006-02-18 @ 13:47:42
URL: http://mimostyle.webblogg.se
Postat av: Emmaria

Madde: Tack! vad kul att höra :)
Ashleys stil är skön, gillar den absolut!

C: fast jag gillar inte MaryKates stil, den är för bohemiga för min smak. Ashleys däremot och Lindsays! Mischa är lite ojämn i sin stil tycker jag, hon var bättre förr, nu har hon degat ner sig. Men en jag glömde var Rachel Bilson. Hennes stil diggar jag!

Evelina: Håller med om Ashley, men inte MK..

åsa: tack åsa vad roligt att få beröm. Hmm, dagens outfit brukar jag skriva om men jag hoppas att jag inte verkar efterapa på andra sätt. Tack igen :)

Mimo: absolut!

2006-02-19 @ 12:29:29
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: ella

ÄLSKAR denna outfiten! Birkin bag e ju helt lovely i matching med skona! i like!

2006-02-19 @ 21:59:02
URL: http://aktuElla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits