hysteri

Jag har aldrig riktigt förstått den hysteri som sker lördagar efter lön på stan. Alla och då menar jag verkligen alla ska ut och shoppa. Det slits och dras i kläder överallt, köer förbises och det enda som gäller är ett kreditkort och vassa armbågar.

Själv hade jag en mer avslappnad inställning till det hela. Hey, jag var ju inte på stan förrän halv tre...

Jag köpte ett ursnyggt blått linne, v-ringat framtill från Esprit. Härligt material och väldigt snygg färg!
Det blev även en urbillig (129:-) mörkblå kofta från Vila och en väska i canvas med skinndetaljer. (Såg just att
engla också köpt en sådan!)

Jag är nöjd med mina köp!

Kommentarer:
Postat av: mghoadxi gfbdcmqse

bqofrh daxnbow bsrwoavzy bfltadxsk daxpuwcr wqipocuyz hkiyxefo


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits