Hurra för helg!

Det är verkligen härligt att vakna upp och veta att det är helg! Kände mig för ovanlighetens skull utvilad när jag vaknade idag.
Åkte direkt och tränade, en stund på gymmet blev min tredje gång med träning den här veckan. Egentligen ska jag väl inte träna tre gånger/vecka, två räcker faktiskt. Men nästa vecka börjar jag jobba och då kanske jag inte hinner så mycket som jag skulle vilja..
Efter träningen åkte jag hem, duschade och åt lunch. Väldigt härligt. Sedan har jag pluggat vilket är mindre härligt, men eftersom jag är på gott humör idag har det varit okej och gått bra.

Senare idag blir det kalas för svägerskan. Trevlig men större delen är ju hennes släkt och jag diggar inte dem. De flesta är lantisar, inget fel på lantisar, men de här är trista i allmänhet och då använder jag uttryckte lantisar. Jag generaliserar inte!
Idag är ju melodifestivalens första deltävling. Har det inte varit ganska dålig marknadsföring för det i år? Och hur osmidigt är det inte att börja med det under OS?

Köpte en ny tröja igår som jag tänkte ta på mig ikväll. Den är en slags gammeldagsrosa med lite grått i. Djuup v-ringning och lite loose i modellen. Känslan är som herrskjorta, men i tröjform. Ursnygg till tights, men ikväll får det bli vanliga svarta byxor. Funderade en kort stund på att ta på mig shorts, men jag och mamma kom fram till att de nog inte skulle fatta grejen... (med de menar jag övriga gäster...) tröjan blir nog tillräckligt.
Ska försöka fota med min webcam, kanske kan jag ramla över en kamera på kalaset...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits