here we go again

Måndagen är här igen. Det är visserligen grått ute, men det är plusgrader och snön smälter sakta men säkert! Tänk om en dryg vecka är det mars, då ska våren komma! Jag längtar.

Dagen bjuder, för ovanlighetens skull  (ironiskt...), på plugg, jobb och träning.
Just nu är jag i lite av en känsla som säger, är det såhär det ska vara? Blir det inte roligare än såhär. Även om jag inte har en depp-period så har jag ändå en tid av likgiltlighet.
Gillar inte det, mycket roligare när jag mår bra och är glad!

Har tränat en bröstmuskel för mycket på sistone, den har ploppat upp och jag diggar inte alls den. Jag har lärt mig vilka masknier jag ska använda för att se ut som jag vill, men ibland blir jag lite rastlös och tänker att jag borde använda fler olika maskiner... Då blir det ett resultat som jag sedan ångrar!
Men jag har en fundering, mina ben har blivit mer muskulösa än jag vill, jag vill ha ben som Jessica Simpson, men hur får jag det?! Försöker alltid att träna hellre med lägre vikt och flera repetitioner, framför mer vikt och färre repitioner....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits