grey is back

Från en dag med klarblå himmel och vårkänslor vaknade jag idag till ett grått dis med regn i luften. Gårdagens väder var ju helt perfekt!

Det är så konstigt, jag har något i kroppen, men jag har ingen feber. Det ligger liksom och gnager... Jaja, det är ju inte riktigt där och då är jag frisk! :)

Imorgon ska jag klippa mig och hurra vad härligt det ska bli. Visserligen så lite att ingen lär se det, men för egen del tycker jag en liten touch på topparna gör hela skillnaden! Mitt hår klarar verkligen inte att gå längre än runt tre månader innan det behöver toppas. Även när jag sparar ut mitt hår klipper jag mig regelbundet. Även om jag inte får slitet hår så är det formen och möjligheterna att hantera håret som påverkas!

Nu ska jag trycka i mig en massa c-vitaminer, en apelsin! Visserligen skulle min mamma bli galen på  mig om hon visste att jag åt apelsin, men vad hon inte vet...

Kommentarer:
Postat av: glmjthpd tuierms

ozleuwryp tdnuwb wflag bwyrqsozj bxhlp oixtqv fvnxpwom


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits