grått ute

Idag är det grått ute. Dimman hänger i luften..
Känner mig helt... hittar inte ordet, men det är som om jag bara inte orkar bry mig om jobbet direkt. Kommer inte ihåg om jag skrev det i fredags men min chef hade två synpunkter på hur jag skött mina arbetsuppgifter. Den ena stämde inte ens, jag har skött det som jag ska, den andra kändes way off. Det är inte mitt jobb att leka morsa på kontoret.
Blir faktiskt trött på hur han bara skjuter ifrån sig allt och inte kan stå upp för något. Det är ett drag som en chef inte får ha tycker jag. Ryggrad är viktigt i en chefsroll. Och tydlighet!

Anyhow, idag blir det läkarbesök, wihoo. Roligare kan man ju ha, men min läkare är bra, hon känner mig så det blir säkert bra.
Ikväll blir det träning, känns äntligen som om min krasslighet har lämnat kroppen. Jippie, då kan jag träna ordentligt igen! Förra veckan, tränade jag bara en dag, men det var bara på gymmet och jag drog mest i maskinerna. Inte att jämföra med ett svettigt pass.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits