grått för vilken dag i ordningen?

Det känns som om ett grått täcke lagt sig över stan. Det har sagts bli sol i flera dagar men den kommer liksom aldrig igenom. Man anar den, men hallå, jag vill ha blå himmel!
Fast det är plusgrader och det är suveränt!

Har suttit och pluggat ett tag. Ska strax bege mig till jobbet. Känner aldrig för att gå dit men när jag väl är där brukar det vara lugnt!

Kan någon förklara varför jag inte hittar några nyra grejer när jag går på stan?
Hemma flockar sig idéerna för vad jag ska köpa, men så kommer jag ut i verkligeheten och blir så bekväm/praktisk/snål och kommer hem tomhänt. Jag och mamma kollade på kappor men hittade inget. Det som fanns hade självklart inte min storlek! Kasst!

Nej nu rusar jag! Fast först blir dte vanliga kläder igen, ur mys-settet och i byxor och tröja från tidigare.

Kommentarer:
Postat av: Sophie

Idag var första dagen på mycket länge som jag har sett solen och den blå himelen här hemma i Stockholm! Hur härligt som helst! Upp med hakan solen kommer säkert till er i Göteborg snart oxå!;)

Mvh Sophie♥
www.sophiesfashion.blogg.se

Postat av: Emmaria

Åh vad härligt! Jag hoppas fortfarande och ger inte upp. Våren och solen måste ju komma. :)

2006-02-23 @ 18:38:03
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: anina

Vi har inte heller sett solen, men imorn blir det nog bättre :-)

2006-02-23 @ 19:43:24
URL: http://www.anina.blogg.se
Postat av: Emmaria

jag hoppas också på morgondagen :)

2006-02-23 @ 19:53:12
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits