enough

Nej nu kan jag inte hitta på mer ställen att städa. Eller ja, garderober och skåp skulle må väldigt bra av en genomgång, men där hoppas jag verkligen inte att farmor och farfar kommer titta.
Farmor är för söt, hon hade ringt pappa och frågat om jag skulle ta illa vid mig om hon bakade något och tog med sig. Hon är för rolig, det är ju raka motsatsen!

Sitter nu och väntar på att de ska komma. Pappa lovade att ringa när han åkte hemifrån för att hämta dem. Men han har inte ringt, inte så förvånande eftersom han brukar glömma det och ringa när han är utanför eller två minuter bort...
Det hade känts bättre om farmor och farfar hade varit hemma hos Jojo i hans lilla lägenhet, men det var de aldrig. Tror itne att de varit hos någon av barnbarnen när de bott i små lägenheter. Eller jag tror inte någon av mina kusiner bott i små lägenheter, de blev sambos med en gång tror jag.
Usch, ibland önskar jag att jag inte ställde så höga krav på mig själv.

Det blir bra, bara de kommer! :-)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits