bråttom bråttom

Satte klockan i morse. Det ska inte behövas på helgen men jag hade inget val. Det var inte mitt beslut!
Nu är jag uppe och ska åka och träna strax. Insåg att jag inte hinner med den vagn jag hade tänkt.. Herregud det är lördag och jag ska till gymmet, varför stressa? Lite bara...

Solen skiner ute, det är blåa himmel och SVINkallt! Usch varör ska alltid kyla vara synonymt med fint väder på vintern?! Äh, det är skönt att få sol på sig så jag ska inte klaga.
Nej nu måste jag borsta tänderna igen, vilken äcklig smak jag fick av gröten. Fy.
Vad tusan tar man på sig en svinkall dag som denna förresten? Svårt.

Härligt att basta efter träningen iallfall! Bara vi inte glömmer sätta på bastun innan vi tränar, då blir det kallt!

Nej nu måste jag rusa, såg att det var en hel del kommentarer, hinner inte nu men när jag är hemma igen så ska jag svara! Ha en härlig lördag!!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits