beauty

Vad är skönhet? Så olika för alla människor. Här är några citat från olika fotografer.

"Skönhet är en utstrålning som kommer inifrån; ur optimism och tro på livet" - Rita Barros, fotograf

"Skönhet är självförtroende. Kort och gott." - Katrina Dickinson, fotograf

"För mig är skönhet att acceptera sig själv." - Lauren Fleishman, fotograf

"Skönhet är det sätt man framställer sig själv på. Hur man närmar sig omvärlden. Skönhet är också de sidor av oss som är svaga och sorgliga.” - Katie Murray, fotograf

"Jag finner skönhet i de mest oväntade ting - det hjälper mig att njuta av livet." - Martien Mulder, fotograf

"Skönhet kommer inifrån, ur ett gott hjärta som är fyllt av kärlek och lycka." - Roxanne Lowit, fotograf

citaten hittade jag på dove.se

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits