affärer

Jag vill gå på stan! En hel dag med härlig shopping och trevligt sällskap. Får se till att bjuda hit en kompis, vi går alltid på stan tillsammans och har kul! Den randiga klänningen jag köpte igår satt inte så bra när jag kom hem och tittade mig i spegeln hemma. Det var minsta storleken men över axlarna ser den ut att vara två nummer för stor. Synd! Men TopShop verkar ha en del trevliga klänningar att bjuda på. Får nog bli en sväng in där imorgon! Så nu blir det dels en skjortklänning men även en annan trikåklänning. Som jag vill leta efter vill säga, för det är inte säkert att jag hittar något bra, men jag måste ha mål. :)
18534-1676


bild topshop.co.uk

Kommentarer:
Postat av: j0hanna

Hej, är det den där söta blåvitrandiga (svartvitrandiga?) ganska korta med 3/4 ärmar med lite fluffurringning? vad kostade den, ska du lämna tillbaka den så kanske jag vill inhandla den av dig :)

2006-02-15 @ 20:47:49
Postat av: Emmaria

Ja den är mörktblå/vitrandig, har en ärm som är till armbågen ungefär och som en stor polokrage med urringning. Den kostade 249:- och är i storlek 34. Om du är intresserad av att köpa den så skicka ett mail till mig på [email protected] :)

Postat av: johanna

hej, vet inte om du fått mitt mail angående klänningen? men jag förstår om du kanske inte vill vänta tills på fredag.. :(

2006-02-17 @ 23:41:21
URL: http://johannanordqvist.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits