12/2

Om ni gått förbi mina föräldrars hus idag har ni sett en filur som suttit i en röd campingstol (som jag inte vet varför vi har, camping går inte ihop med min familj, alls!) med en blå-vitrandig dyna i.
Filuren var iklädd svart dunjacka, gräsligt gröna termobyxor och insvept i en blå fleece filt. Inte så mycket fashion-känsla idag.. Men det var ljuvligt skönt i solen.

Under det mindre snygga skalet har jag blå-vit-randiga boomerangtröja och älksklingsjeansen.
Casual söndag! Oh the joy :)

Kommentarer:
Postat av: Matilda

Haha jag satt i en solstol på balkongen i min gigantiska peakjacka, mjukisbyxor och en ullfilt.
Inte särskilt snyggt men skönt! Solen värmde verkligen i gbg idag =)

2006-02-12 @ 15:51:17
Postat av: Emmaria

Ja visst är det härligt! Jag är en äkta soldyrkare, mitt humör stiger till tusen bara jag får lite sol på anisktet. Idga kändes det som vår, trots snön som sakta smälter bort :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits