vanilj

På väg hem från jobbet fick äntligen fick köpt mjölk, tänk att jag klarat mig utan mjölk i nästan tre dagar... Nu ska jag göra mig en kopp té innan jag ska sova. Skönt att ha jobbat, brukar ha lite lättare att somna då. Mycket att fundera på bara vilket har en tendens att hålla mig uppe.

Imorgon måste jag ner på stan för julklapps-shopping. Någon som vet bra småprylar till en dryga 30-årig teknikintressrade storebror?
Dessutom ska jag köpa något till svägerskan, men hon ville visst ha ett halsband vilket är lätt fixat. Sedan ska jag se om jag hittar något till föräldrarna mina också. Annars har jag en utväg, men skulle vara bra om jag kunde komma på något annat.

Fick tips om en söt grej till brorsonen av en på jobbet, men den butiken låg så långt bort.. Får se om jag orkar mecka mig!

Kommentarer:
Postat av: lizette

ett par små KOSS-hörlurar kanske? om han inte redan har såna förstås...superbra ljud enligt alla tekniknördar och ligger runt 200 kr!

2006-12-15 @ 18:10:19
Postat av: Emmaria

Det där vet jag itne ens vad det är... Ska kolla upp.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits