trötter

Känns som att väckarklockan ringde alldeles för tidigt imorse. Det är så jobbigt, jag drömmer så mycket nuförtiden. Igår natt drömde jag att jag jagades av något eller om jag jagade, minns ej riktigt. Dessutom drömde jag att jag hade två supersnygga klänningar, något jag trodde på länge under dagen...
Inatt drömde jag att en kompis till mig, någon jag itne träffar så värst ofta, skulle flytta in till mig. Han la saker överallt, ifrågasatte hur jag hade det och var allmänt jobbig...
Just nu sitter jag på jobbet. Blir kvar här till strax efter lunch och sedan ska jag lämna ett par saker innan det blir en tur till gymmet med pappa. Cyklade en stund igår, men skönt att röra på mer delar av kroppen. Träna mina Filip-muskler.. (Dvs biceps...)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits