sunday

Söndag idag, känner mig lugn. Nästa vecka blir det lite jobb, julförberedelser och även pluggande.
På fredag ska vi fira jul med farmor, farfar och mormor. Så då blir det väl egentligen min mest riktiga julafton, den som liknar den vanliga mest. På söndag ska jag för första gången i mitt liv lämna Göteborg för julaftonen. Jag och föräldrarna ska fira jul med min svägerskas familj i Dalsland. Får väl se hur det blir.. Jag har inga förväntningar. Det är nog bäst!
Roligast är i allafall att fira med Filip, även om han är för liten för att förstå. Men blir det trist kan jag helt enkelt hålla mig till gullungen. Utöver honom är det två andra barn med. En tre-åring som är underbar men med enorm energi. Och en snart ettåring som jag bara träffat en gång och då sov hon mest...
I eftermiddag ska jag fika med en kompis. Innan dess har jag några ärenden, så nu måste jag nog göra mig i ordning.

Kommentarer:
Postat av: Carolyn Chambliss

Love your site, please put me on your mailing list. Sorry, I only speak English, Italian and French.
Cheers,
Carolyn

2007-01-05 @ 20:16:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits