rean

Var ju inne i stan igår på rean. Gick själv vilket nog var tur. Lite för mycket folk och jag kände mig lite smågrinig. Testade några klänningar, men inga kändes lika bra som den jag redan har. Hittade en ljuvlig kashmir-tröja på Benetton men jag är superkänslig mot ull och då är det inte ett bra köp, hur gärna jag än vill... Skulle lämna en tröja på Mango men det var sjukt lång kö. På SIsters hittade jag en lång kofta från Soaked in luxury. Det är den på bilden men den jag köpte var begie/nougat/kamelfärgad. Med ett svart linne under och svarta tjocka strumpor med svarta stövlar tror jag den blir riktigt bra. Ska fundera lite bara... I övrigt tyckte jag det var ganska dålig rea. Inget spännande alls. Något som vet när NK's börjar? Förra året och det före började de ju inte förrän runt trettonhelgen...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits