ragg

Raggningsrepliker är alltid roliga tycker jag. Oftast blir jag ganska obekväm när jag själv utsätts för dem, åtminstone om det är en total främling eller en full jobbig typ på krog. Det finns grova, enkla, söta och märkliga varianter.
Dessa tycker jag var söta:
- Det enda som dina ögon inte sagt mig är ditt namn.
- Känner inte jag dig? Jo, du är tjejen/killen med det vackra leendet.
- Sken solen nyss? Eller var det bara du som log?

Lite mer vågade:
- Jag ska ha sex hos dig ikväll, så det är lika bra att du är där.
- Här är jag! Vilka är dina andra två önskningar?
- (Slicka på ditt finger och gnugga det sedan lätt på personen och därefter på dig själv:)
Nå, vad säger du? Ska vi ta av oss de här våta kläderna?


Den här tycker jag bara är märklig!
-Hej är du oskuld? (Nej) Bevisa det!

Den roligaste repliken jag varit med om var en kille som kom fram till mig och sa:
- Jag har ditt namn tatuerat på rumpan!
- Det tror jag inte, svarade jag
- Jodå, vill du se?
- Nej tack.
Efter lite fram och tillbaka drog han ner byxlinningen en liten bit och där stod mycket riktigt DITT NAMN.


Har du någon bra replik? Eller har du kanske fått höra något skojigt/sött/märkligt? Berätta!

hittade de olika raggningsreplikerna på salongk.se

Kommentarer:
Postat av: caroline

Den märkligaste och mest avtändande jag vart med om är:
-Hej,va fin du är! jag väger typ 100kilo..vad säger du om att följa med mig hem?!

2006-12-29 @ 13:02:23
Postat av: caroline

Den märkligaste och mest avtändande jag vart med om är:
-Hej,va fin du är! jag väger typ 100kilo..vad säger du om att följa med mig hem?!

2006-12-29 @ 13:02:23
Postat av: caroline

Den märkligaste och mest avtändande jag vart med om är:
-Hej,va fin du är! jag väger typ 100kilo..vad säger du om att följa med mig hem?!

2006-12-29 @ 13:02:23
Postat av: Emmaria

Hmm, det var ju lite... Märkligt!

Postat av: anna

steveO i wildboys har också 'your name' tatuerat på rumpan !

2007-02-07 @ 20:17:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits