önskelista

Den där utmaningen om önskelista har fallit bort totalt hos mig. Men nu har jag just färdigställt min lista som jag gav till mamma och då tänkte jag att jag ju kan presentera den här också. Istället för att skriva om sådant som inte är vettigt så blir det istället min riktiga lista!

♥ snygga byxor (så trött på jeans just nu)
♥ skolväska - ska ha axelrem och få plats med A4
♥ mysbyxor från Nike barn.
♥ långärmade toppar (har inga med hellånga ärmar)
♥ svarta stövlar
♥ böcker bla Grevgatan 22
♥ vanlig tröja i mjuk färg ex ljusblå

Har för mig att det var något mer men det är allt jag minns just nu..

Kommentarer:
Postat av: Mikaela

Rolig önskelista!
Jag har också gjort en önskelista kika gärna in i bloggen och kolla lite längre ner så ser du min ösnkelista...

Postat av: Emmaria

Ska genast kolla in! Önskelista är bra :)

2006-12-07 @ 15:44:13
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits