no more coop

Igår visades så det sista OC-avsnittet med Mischa Barton i rollen som Marissa Cooper. Trots att jag sett
stora delar av avsnittet och visste precis vad som skulle hända så tyckte jag det var riktigt sorgligt. Störde mig ltie på att de int ekunde låta Marssa och Ryan får varandra i slutet. Lite så kändes det ju, men mer uttalat hade jag tyckt var på sin plats. De första avsnitten av säsong fyra är inte alls bra, mest deppigt faktiskt, men sedan hämtar det sig och nu är jag, återigen, fast. OC är OC trots att det i säsong fyra inte känns som OC. Hängde ni med?
18534-4070

Kommentarer:
Postat av: sara-stina

håller med. De kunde väl fått varandra. Så tragiskt och drastiskt slut. Mischa är ju OC. ha det så bra! kram

Postat av: Emma

Jag grät så otroligt mkt i slutet när jag såg det. USch.. Men jag tycker faktiskt början på säsong 4 är underbar! Det var väldigt annorlunda mot hur programmet brukar vara och en skön kontrast.

2006-12-15 @ 12:06:11
Postat av: Jennifer

Jag typ grät :'(

2006-12-15 @ 17:16:13
Postat av: Omnia:)

Hejhåå!!
jag måste bara få fråga dig vatt du får tag på bilderna ifrån avsnitten(hehe,det kanske inte är allt för avancerat,men jag är inte så insatt med att leta så noga heller)?
Jag tyckte nämligen att Summer hade en super söt blus på sig, relativt i början, i avsnitt 7(säsong 6)..har du någon aning om jag kan hitta en bild på henne i den och var i sånna fall? vore jätte glad om du kunde hjälpa lilla hjälplösa mig:)

Tack för en fin blogg!!// Omnia

2006-12-15 @ 21:57:44
Postat av: Nina

Älskar ju coop, det är för sorgligt:(

2006-12-16 @ 11:41:25
URL: http://www.diaryone.blogg.se
Postat av: Emmaria

Sara-stina: Ja usch dte var riktigt trist.

Emma: Jaså tycker du? De 3 första avsnitten gillar jag inte riktigt, men nu är det bra!

Jennifer: jag också :)

Omnia: sök på rachel eller mischa så hittar du sidor med bilder på dem och bilder från avsnitten..

Nina: usch ja.

2006-12-16 @ 16:31:48
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Mikaela

har hört en massa om det avsnittet missade det :( någon som vet när det går i repris eller om man kan se det på internet?.
skriv gärna en kommentera med svar=)

2006-12-17 @ 10:13:43
URL: http://www.storamodegarderoben.blogg.se
Postat av: Anonym

ska du inte skriva något om uppbrottet mellan racheln och adam? något som jag seriöst har nästan gråtit över. världen underbaraste,sötaste, avkopplande och mest matchande paret jag någonsin sett har gjort slut. det är värt en rubrik tycker jag.

2006-12-17 @ 21:30:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits