myspys

Netaporter ger tio tips för en lyckad nyårkväll. Först gäller det att välja aftonklänning. Sedan ska man hitta rätt väska och sedan gäller ett par prinsessliknande skor som matchas med dansriktiga ballerinas. (Precis den tanke jag redan hade faktiskt..) Någon liten gåva till värdinnan är viktigt, man vill ju bli bjuden igen. Inför den tidiga kvällen anser netaporter att man behöver en mer cocktailaktig klänning. Sedan är det ju dagen efter också.. Den där dagen då man (åtminstone jag) helst ligger på soffan, kollar på en bra film och bara degar. Såg förresten att det skulle vara Ugly Betty-marathon på kanal 5!
Den här mysdressen skulle jag gärna dra på mig: Juicy Couture-byxor, stickad topp från Diane von Furstenberg, halsduk från Jill stuart och ursöta ballerinas från Scoop!
18534-4118
bild netaporter.com

Kommentarer:
Postat av: Staffan

Råkade se ett par liknande byxor idag på HM. Dem var nog ganska billiga, så hade man varit tjej hade det varit ett solklart köp :P.

2006-12-21 @ 16:21:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits