möte

Uppe i tid idag eftersom jag hade ett läkarbesök. Gillar itne när man träffar någon som tittar på en som om man är helt knäpp. Kanske var hans "jag tänker"-min, men jag gillade inte riktigt hans approach.
Min svägerska som läser till läkare har berättat att de har lärt sig hur de ska prata till patienter för att få dem att prata. Kanske funkar på andra, men just den tekniken hon snackade om går inte alls hem hoss mig. Jag gillar ordentliga frågor!
Ikväll blir det jobb igen. Hoppas jag slipper vara så distraherad som jag var igår. Snurrade till det några gånger, men en av "cheferna" (fånigt, men jag vet inte riktigt hur man ska kalla dem..) tyckte jag lät så trevlig och proffsig så det var nog ingen fara ändå...
Just nu väntar jag på att fastighetskille ska komma och titta på mina element. Jepp, jag har skjutit på det där samtalet i ett år ungefär, men idag slog jag till. (bättre sent än aldrig antar jag...)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits