mocka&skinn


Den här hösten har det varit mycket snack om att kombinera mocka och skinn i väskor och skor. Filippa K har ju den allra snyggaste väskan och det finns flera snygga stövel varianter också. Fifi bags har gjort en "budget"-variantpå Filippa K:s väska. (skriver budget men egentligen är väl inte 795:- budget för en kuvertväska...) Jag gillar kombinationen väldigt mycket och häromdagen när jag letade efter en sak i mina väsklådor föll jag över en väska jag köpte för, nästan exakt, ett år sedan. Den är i svart mocka och skinn. Ruskigt snygg och mycket bättre i verkligheten. Jättebra eftersom jag nu kan slappna av lite :) Det lönar sig att uppdatera sig på vad som finns hemma i garderoben!

Kommentarer:
Postat av: Frida & Fabulous

Är så svårt att hålla mocka fräscht bara, blir så lätt fula fläckar.

Postat av: Frida & Fabulous

Är så svårt att hålla mocka fräscht bara, blir så lätt fula fläckar.

2006-12-10 @ 18:20:12
URL: http://fridaengstrom.blogg.se
Postat av: Judas

Vilka stövlar!!

2006-12-10 @ 19:19:11
URL: http://motherfuckas.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits