men snälla.

Såg på uppesittarkväll igår där Ebba von Sydow var med. Jag gillar henne, hon är skön. Dessutom tycker jag det var lite kul att hon bytte outfit. Herregud, what's the big deal liksom. Vill hon det är väl det roligt.
Något hon gjorde som jag tyckte var bra var när hon inte ville rimma till en fettsugning och tandblekning. det där är ingen bra julklapp och vill man nu ha en så kanske man kan ta det utanför själva julklapparna...
Idag läser jag sedan
detta och förfasas. Hur tänker vissa människor?

Kommentarer:
Postat av: Maria

otroligt patetiskt, det är vad det är! aajaa Hoppas du får en riktig skön Jul! God Jul!

2006-12-24 @ 16:34:00
Postat av: ea

nej asså jag tycker oxå att ebba kan vara lite out there.. liksom.. hon borde tona ner hela "här är ebba"..

2006-12-25 @ 00:13:38
Postat av: Emmaria

Maria: ja det tycker jag med.. God jul! (lite sent..)

ea: nåväl, alla får väl tycka olika...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits