lite street

Kikade in hos Style och hittade en massa street-bilder. Fastnade för några olika, av olika anledningar.
Den första bilden visar en söt tjej i en urgullig basker. Sådär söt vill jag också vara med en basker bakpå huvudet... Den vita klänningen passar sig nog bättre till våren men jag gillar modellen och väskan är ju to-die-for! (vilket märke är det? Miu Miu? Jag är clueless) Den bruna väskan föll jag för totalt. Jag älskar kantiga väskor, gärna lite egna modeller. Hade den haft ett långt axelband hade jag desperat velat ha den! Tjejen på sista bilden visade en skön blandning av söt vit klänning över stuprörsjeans med vita sneakers, skinnjacka över ger cool effekt.



bilder style.com

Kommentarer:
Postat av: ggggg

Det är en chloe väska ju! paddington!

2006-12-01 @ 21:52:20
Postat av: Emmaria

Jag är helt lost ju ;) Tack.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits