iväg

Nu har jag dragit på mig strumpbyxor och svart poloklänning. Kände för att inte sunka ner mig idag. Om ett par minuter lämnar jag lägenheten för att jobba resten av kvällen. Orkade inte stressa så en halvtimma tidigare får räcka att jag kommer. Har ju ganska hög hastighet när jag jobbar så det borde ju vara lugnt.
Tio dagar kvar till jul. Imorgon är dte jag som går på stan. Måste prata allvar med brodern också, men han har varit lite vrång på sistone.... Föredrar nog hans son för tillfället :)

Kommentarer:
Postat av: Anonym

I don't like christmas. Ten days are ok for me.

Postat av: Emmaria

Jag försöker och försöker, men de senaste åren har det inte alls varit som innan. LÅter kanske fånigt, men saknaden av min morfar på julen har faktiskt påverkat det hela ganska mycket. Hoppas det blir bättre nu när jag har en härlig brorson!

2006-12-14 @ 22:24:47
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits