inte min dag...

Begav mig ut i gummistövla och paraply för att upptäcka att jag missat båda vagnarna och måste vänta 7 minuter. Efter en kort stund inser jag att det regnar i 90 gradersvinkel vilket innebär att det där båset(kommer inte på namnet...) inte skyddar ett dugg.
Väl på vagnen var det lugnt. Sedan kommer jag fram och går av i världens storm. Kämpar mig upp dit jag ska och var nog lite extra långsam eftersom det var varmt och skönt därinne..
Missade återigen båda vagnarna och fick vänta i stormvindar med regn från alla håll... När jag sedan gick av hemma på hållplatsen så vände sig hela paraplyet och gick sönder. Det innebar att jag fick gå från hållplatsen med motvind, regn rakt i ansiktet och ett uselt humör.
Till råga på allt har jag en enorm huvudvärk på gång och nu måste jag äta middag annars hinner jag inte till jobbet. Soo not my day!

Kommentarer:
Postat av: emma

busskur? :P
hade en precis likadan dag med för några dagar sen. till råga på allt körde min pappa FÖRBI mig (åt samma håll jag skulle) i en varm och torr bil. hey, pissed off!

2006-12-11 @ 22:51:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits