grus

Idag är det grus i mina ögon. Ruskans trött. Får nog bli en powernap när jag kommer hem, så småningom.. Efter jobbet blir det en sväng på stan idag. Ska också lämna ett par byxor jag fick i julklapp, de är snygga men känns inte 100. Bättre att jag försöker hitta ett par som känns helt rätt, de kommer nog bli mer användna. Dessutom åker långkoftan tillbaka! Den är snygg och funkar, men jag tror nog att jag kan hitta bättre, mer fungerande saker.
Har börjat frosta av en frys, eller frysfack var det bara. Ställde in en kastrull och en bunke med kokhett vatten. Hoppas det gör tricket. Om en stund blir dte fika och sedan ska jag kolla på frysen igen. Hoppas också att mannen som bor i det andra rummet är uppe snart... Vore skönt att bli klar med det här snabbt. Om han vaknar kan jag dessutom gå en genväg istället för ut på gatan och upp i en annan port.

Kommentarer:
Postat av: Peter

Spana gärna in min nya "modeblogg" och har du något som du vill berätta så är det bara att maila!

Postat av: Emmaria

Där ser man.

2006-12-28 @ 11:32:04
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits