Foundation

Jag är på jakt efter en foundation och eftersom jag är helt okunnig i ämnet sitter jag och letar information på nätet. Gillar inte att bli påhoppad i butik. Ramlade in hos Kicks och fick lite tips. Just nu lutar det åt L'Oreal Infalliable Foundation eller Max Factor Color Adapt Foundation. Men jag får se... Jakten går vidare!

Hittade ett dofthoroskop, men det känns inte riktigt som jag faktiskt. Min make-up är nog allt annat än karaktäristiskt lekfull.

Tvillingen 21/5 – 20/6
Du kallas ofta för en virvelvind, den ombytliga och oförutsägbara Tvillingen. Din makeup är karaktäristiskt lekfull och du gillar iögonfallande färger som saftiga citrusnyanser och knalligt rosa. En sprudlande doft som gifter sig med din personlighet är Curious från Britney Spears. Curious, EdP 30 ml, 315 kr, EdP 50 ml, 415 kr

Kommentarer:
Postat av: Sarah

Strunta i alla flytande foundations och köp Id:s mineral foundation istället. Jag har använt deras produkter i ca 3-4 år nu och kommer aldrig att använda flytande igen. Huden andas och förblir ren och ändå kan man få ett heltäckande resultat om man vill. Perfekt på sommaren också! Köp köp köp du kommer inte att ångra dig!

2006-12-15 @ 21:37:42
Postat av: Emmaria

Jaså du föredrar Id:s. Jag har faktiskt redan deras, kanske ska hålla mig till den istället då..
Tack för tipset :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits