en lista

Hittade den här listan hos Fashionette.

My style: klassisk

My favorite designers: Marc Jacobs, Chloé, Miu Miu.

My style icon: Jag inspireras av olika, Rachel och Nicky hör till några av dem.

My fall must-have: Tröjklänning, skräddad kappa och stövlar

My favorite material: bomull och siden.

My hairstyle: jätteblond lätt uppklippt en bit ner på axeln, ganska enkelt.

My makeup: Clinique mascara, Isadora rouge och Rosebud.

My favorite pair of shoes: Något av mina sommarpar, föredrar sommarskor alla gånger!

My most expensive item of clothing: Min Henry Lloyd jacka, trist men sant.. och varmt!

My favorite nail polish: Mavala.

My most flattering colors: Blått och mild rosa.

My favorite feature(s): Mitt blonda hår och mina ben.

Favorite city: Köpenhamn är härligt, annars är Palma högt upp på listan också.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits