back in business?!

Det verkar som att blogg.se numera är lite mindre kola-liknande. Härligt.
Idag har jag riktig fixardag. I tisdags var jag på Ikea och inhandlade lite småprylar som ska hjälpa mig att hålla ordning här hemma. Jag har lite för mycket saker och det är tyvärr så att jag ofta lägger saker i högar på alla möjliga ställen. Egentligen hatar jag det eftersom jag gillar en mer clean inredning, men ibalnd så kan man inte göra något åt det... Nu har jag åtminstone tänkt ge mig själv nya chanser. Så idag har det blivit städning på hög nivå, något som lett till smått irriterade ögon av damm. Men det känns redan snyggare med lite omflyttning av lampor och uppställning av nya hurtsen Malm. (ursnygg serie! målet är att ha en sådan byrå också, fast det lär nog dröja ytterligare ett tag..)

Ikväll blir det jobb. De ville att jag skulle komma ltie tidigare eftersom det är mycket att göra, men vi får se hur jag hinner... Än så länge sitter jag här i bara mysbyxor och ett linne. Blir så varm av att städa...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits