ärenden

Var uppe i okej tid (fast egentligen lite väl sent..) och gjorde mig snabbt i ordning för att åka till ljuset. Därefter ner på stan och astigt och lustigt bestämde jag träff med en kompis. Ett par affärer hann vi med och även en fika. Mycket trevligt!
Sedan vidare på stan, fler ärenden och försökte att träffa min brorson. Hans föräldrar (dvs min bror) är väldigt optimistiska med tid och (som mamma och pappa uttrycker det) en del av "kanske"-folket. Det betyder att de aldrig kan säga något bestämt... Så trots att jag försökte flera gånger så slutade det med att jag åkte hem utan en endast glimt på älsklings Filip. Nåväl, på fredag är han min! Haha.. Nej, men då tänker jag lägga beslag på honom. Faster är viktigast!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

hmmm. Oh well.

Postat av: Emmaria

jepp.

2006-12-20 @ 23:54:21
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits