tröttare än tröttast

Jag är helt obegripligt trött! Antagligen är det bristen på sömn i helgen som spökar för mig nu.
Det känns som jag är hundra år men jag behöver min skönhetssömn för att palla! Igår somnade jag framför tv:n, två gånger! Sedan somnade jag innan jag hann släcka lampan och imorse var det helt omöjligt att gå upp. Galet!

Anyhow, solen sken när jag vaknade men det gick snabbt över till moln. Verkar bli lite ostadigt men ändå okej väder idag. Gårdagen hade jag nog tur, kunde sitta en hel del på terassen och njuta, på flera andra delar i stan var det visst spridda regnskurar.. Tänk vad lokalt väder kan vara! Tycker sånt är itnressant, har länge haft en liten dröm om att bli metrolog, fast ändå inte..

Idag är det dött, surprise, men tiden brukar gå ändå... Jag är redo! :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits