tjejer&killar

Okej, lite blir det väl om Teen Choice Awards då.. Hittade hoppolckade bilder hos popsugar.com. Konstaterar att av de här sex tjejerna är jag minst förtjust i Carmens helsilvriga korta klänning och Jessica Albas jeans med stövlar och topp look. Det känns ltie för trist med det just nu faktiskt. Kan ha att göra med att hela vintern och en bar bit in på våren var det praktiskt taget det enda man såg de flesta unga tjejer i. Mischas korta svarta klänning är riktigt snygg, trots hennes dåliga hållning. Rachels är lite annorlunda vilket jag gillar, hon har ofta någon lite annorlunda men mycket snygg detalj. Jessicas klänning är en gräddvit dröm, nästintill åtminstone, jag gillar den absolut!
18534-3147
Killarna är lite tristare måste jag säga. Känns inte som att de ansträngt sig alls. Vilken skillnad det är på tjejerna och killarna egentligen! Såg dessutom Federlines uppträdande(det finns en länk på aftonbladet) och han är så ruskigt dålig att jag hoppas ingen kommer spela hans låt här i Sverige. Att jag itne gillar honom i övrigt påverkar visserligen, men nej usch. Nick skulle behöva en make-over. Och sluta köra på den här buhu-stackars-mig stilen. Hmm, är det febern som talar nu.. Känner att jag är lite hård i mina omdömen idag. Ta det med en nypa salt, please! :)
18534-3146


bilder popsugar.com

Kommentarer:
Postat av: v

killarna anstränger sig fan aldrig :P mischa var finast, klänningen passade henne bäst!

Postat av: Emmaria

Nej tyvärr gör de sällan det.. Trist!

2006-08-22 @ 14:31:30
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: riajbf hasv

gcqiup mqewaigof pcjkmguf yphtm dhenblv lxanzeg imysjwrxk

2006-12-31 @ 20:30:03
URL: http://www.nhjg.jicewdp.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits