sunshine

Åh vad ljuvligt! Solen skiner och jag sträckläser Agenten av John  Grisham. Sommaren i övrigt har varit väldigt mycket modetidningar och cick-litt, på kort tid har jag balanserat intaget med lite deckare. Härligt! Lagom är bäst av allt.

Utöver Agenten har jag roat mig med rolig läsning. När jag var baby började mamma skriva små saker om hur jag var och vad jag gjorde. Med tanke på att vi väntar tillökning genom min bror tittade mamma bland böckerna igår och jag läser en hel del idag. Bland annat fick jag veta att jag väldigt liten, runt 8mån, lyckades få i toalettborsten i toaletten och städa! Inte illa... Synd att det inte höll i sig bättre :)

Vad härligt det är när krafterna börjar komma tillbaka.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits