sms

SMS är ju något för sig. Det skickas fram och tillbaka. Flörtas med, bråkar, gör slut, blir ihop, håller kontakt och besätmmer möten. SMS funkar till det mesta. Vet hur nöjd jag var då mamma lärde sig skicka sms så man slapp sitta och högt och tydligt svara på frågor som "var är du", "vad gör du" och "när åker du hem". Lite knapptryckande senare och det var ur världen.
Just nu har jag dilemma i att min SMS-inkorg är stenfull. Det ligger på 94-98% hela tiden. Ja, jag erkänner jag är en "sån där" person som sparar SMS. Man vet ju aldrig...
Alla är ju så olika, en kompis till mig sparar meddelande från sin pojkvän så länge som möjligt, om det inte är "Köp mjölk" då... En annan slänger SMS samtidigt som hon svarar.

Hur gör ni? Sparar ni eller hänvisas de till skräpkorgen efter läsning?

Kommentarer:
Postat av: eremo

olika, en del sms kan jag spara vääääldigt länge om de kommer från någon som kanske betyder lite extra eller om messet är lite extra fint.
andra raderas direkt.

Postat av: Pierre

jag har inte det problemet längre...använder i stort sätt bara mobil i arbetet...får c.a 120-140 samtal per dag...så när man lämnar jobbet och kommer hem...*OFF KNAPPEN*...ett å annat sms får man kanske..men dom slängs efter läsning..

2006-08-04 @ 12:15:24
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: Part

Jag slänger :D

2006-08-04 @ 12:35:34
URL: http://partofastory.blogg.se
Postat av: Staff

Jag sparade alla mina mess från min flickvän (nuvarande ex), men dem gick förlorad nyligen när min mobiltelefon gick sönder :/.

2006-08-04 @ 14:36:53
Postat av: Matilda

Sparar =) Har över 100 st nu haha, även dem där "Köp mjölk"!

2006-08-04 @ 21:53:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits