skyfall

Gårdagen spenderades i bikini på landet. Ljuvligt som alltid då solen visar sig! Riktigt varmt och klibbigt var de. Så vaknar man idag och det var alldeles grått. Bestämde ganska snabbt att vi skulle åka till stan, som man uttrycker det när man är på landet... Under eftermiddagen har det bara vräkt ner i Göteborg. Skyfall rent utav!
Var hemma för att ta emot min tv och hela min gata var vattenfylld. En trevlig bil körde alldeles för snabbt förbi mig och vips var även Emma vattenfylld. Visade fingret, något jag aldrig skulle göra annars.
Nu har jag mycket stor tv hemma! Jiho! Direktleverans och mucho bra vänskapligt pris.

Kommentarer:
Postat av: Sta

Stor TV är aldrig helt fel :). Att bli nerskvätt däremot förtjänar inget annat än fingret, hehe kan nästan se det framför mig.

2006-08-27 @ 23:11:50
Postat av: Emmaria

Den stora tv:n är grym! Hur klarade jag mig innan... Usch vad arg jag blev! Skulle tagit bilnumret. Man måste ju köra försiktigt när det öser ner och gatan är helt fylld med vatten.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits