sakta men säkert

Jag känner sakta men säkert att pencillinet börjar verka. Jag mår lite bättre vilket känns skönt! Tyvärr har jag varit väldigt trött och inte orkat mycket. Idag låg jag och läste vilket slutade i en eftermiddags-break. Skönt men inget jag gör om jag inte missat mycket sömn eller mår dåligt...
En skön helg ärslut. Imorgon är det nya tag, för hoppningsvis lite mer kraftfulla sådana... Har plockat lite här hemma. Mitt hem har verkligen grott igen under sommaren, dags att rusta upp det igen! Ikväll är det Beck som gäller. Har aldrig kollat så mycket på de filmerna, men efter att ha sett filmen förra veckan tänkte jag ge de ytterligare en chans.

Kommentarer:
Postat av: Angel

Beck är bra

Postat av: Emmaria

Jepp, beck är schysst!

2006-08-22 @ 13:32:03
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: pecjmr lxabjpnzk

yvdbfk ukgxzsw txeufiad wckbgm xmnst vuhktzn quxmoar

2007-01-01 @ 01:36:58
URL: http://www.ucvhl.fdyg.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits