massa mischa

Mycket Mischa idag.. Nere i Sydney är hon på uppdrag av David Jones och syns på första bilden på ett event där hon träffade fans. Det gjorde hon iklädd stuprör och en topp. Söt och fräsch.

På kvällen besökte hon sedan Cirque de Soleil's Varekai premiär. Det gjorde hon i hängslekjol, en glittrig top och, möjligtvis, ett Kenneth Jay Lane jordgubbshalsband. Hängslekjolen gillar jag inte alls, speciellt inte med den toppen under... Halsbandet känns lite trist, inte värt det priset i mina ögon.
18534-3051

bilder mischa-b

Kommentarer:
Postat av: emma

den första outfiten var klockren men den andra sådär.. men hennes halsband tycker jag är jätte fint:)

Postat av: Emmaria

Håller med om det. Alltså jag gillar halsbandet, men det är i mina ögon inte värt det priset...

2006-08-11 @ 10:36:18
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: v

hon är så freaking lång alltså

2006-08-11 @ 20:06:13
URL: http://fikison.blogspot.com/
Postat av: Linn

Ooo jag tyckte andra outfitten va jätte fin!

2006-08-12 @ 13:03:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits