lugg

Läser att Sofi tipsar om höstens hårmode. Den raka luggen gör come-back. TIllsammans med mittbena, flätor och diadem blir man riktigt trendig i håret. Många bilder från cat-walken visar även snedbenor. Skönt då är jag inte helt ute då... :)
I övrigt kan man på flera ställen att en knut i nacken är ett bra sätt att sätta upp håret. Antingen löst och slarvigt eller stramt och elegant. Själv snurrar jag ihop håret och sätter en klämma runt så mycket som möjligt..

Låt dig inspireras av luggen på YSL-visningen, Chanels mittbena, det bakåtstrukna hos Celine, den släta snedbenan som Gambiatta Valli visade eller varför inte ta till sig den annorlunda knuten?


bilder style.com

Kommentarer:
Postat av: emma

jag ska nog klippa lugg:) hehe haft det ett fler tal gånger. gillar höstens trender. kommer med reportage på min blogg när jag varit på lóreals visning:)

Postat av: Emmaria

Åh vad kul! Det ser jag fram emot :)
Jag har just låtit min lugg växa ut efter lång tid av såkallad snedlugg, nu närmar den sig att kännas lång vilket jag gillar.

2006-08-15 @ 12:07:43
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: azcbl wcop

xzyetskdb cjpsm lbxuzv krwjoxpb opna pcdvz lusbj

2007-01-01 @ 01:40:18
URL: http://www.porme.xcdqs.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits