ingen energi

Idag är jag så enormt trött. Jag gillar inte att vara det utan att veta varför. Jag har sovit bra de senaste veckorna och borde vara mer utvilad än någonsin.
Anyhow idag var jag på introduktion i skolan. Det gick bra! Schemat visar tre föreläsningar i veckan och schysst schema. Det där ska jag nog överleva. Vilken lyx det är att ha så nära till skolan! Risken är att jag vänjer mig vid det!

Efter skolan gick jag på stan och kollade i affärer. Det har jag inte gjort på länge och jag var nyfiken på höstnyheter. Men oj vad besviken jag blev! Hittade inget alls som jag var ens lite intresserad av att köpa. Allt kändes bara blaha... Kanske äe det mitt undermedvetna som stoppar eftersom ekonomin inte tillåter så mycket. Men något borde jag ju hittat som jag kunde gilla.... Icke sa nicke.

Kommentarer:
Postat av: wljkvi kuohvdxi

vbfz floeps fbgptkuj adnhkj plvgcujrd heazf crqjdvh


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits