emot mig

Det verkar som jag har någon elak Gud emot mig. Kunde inte somna inatt eftersom kroppen värkte och huvudet kändes som bly. Efter lite om och men chansade jag på att ta en Ibumetin som gjorde susen. Eller ja, jag somnade till sist. Idag vaknade jag med samma tunga huvud, värk i kroppen och feber. Varför?!?! Jag har varit sjuk av andra orsaker i en dryg vecka och precis när jag börjar återhämta mig från det slår detta till. Ibland känns livet riktigt orättvist!
Nu gör jag vad jag kan för att pigga upp mig inför lite jobb under eftermiddagen. Det jobbiga är att jag vill vara mitt bästa jag när jag kommer in och jobbar lite såhär, men det är lite jobbigt när febern ligger som en dimma runt mig. Förmiddagen har spenderats framför OC säsong 2, mer pallar jag inte.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits