early-bird

Ojoj, Den här veckan har jag gått upp tidigare än på hela sommaren, tre dagar i rad. Risken att jag somnar på soffan ikväll är milshög! Men det är ju sista dagen på jobbet så det är ju okej. Nästa vecka är det ledighet, typ, hoppas kunna fixa och dona lite då. Sånt som inte hunnits med på ett tag pga sommarstök och turer till land och annat. Har en tanke om att organisera alla min aprylar också. Jag gillar egentligen mer avskalad inredning, men jag har så mycket saker att det inte riktigt funkat. Funderar på att köpa lite pappersboxar på IKEA för att få ordning i den stora garderoben. Men problemet med avställningsplats finns fortfarande. Får egentligen inte plats med mer möbler, men jag behöver hitta en bra rutin... Gillar itne när det är stökigt, men ibland är det lätt hänt när jag har lite för mycket prylar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits