deppigt

När jag är sjuk har jag lätt att deppa ner mig. När jag dessutom blir sjuk rakt på en första omgång, då blir jag ännu lättare deppig. Idag är jag helt slut redan, klockan är knappt ett. Vill helst bara ligga på soffan. Men så skiner solen och de vill jag gärna få lite strålar mot min bleknande hy. Fast farmor och farfar är här och plockar vinbär och jag känner inte för att lägga mig i bikni och bara dega när de är där. Då kommer jag känna att jag ska prata och vara trevlig. VIlket jag tyvärr varken orkar eller känner för...
Jag tycker det finns mycket orättvist och tyvärr mycket som är riktat mot mig! ...som sagt, deppad!


Kommentarer:
Postat av: Pierre

håret såg så bra ut så....

Postat av: Emmaria

Tack du :)

2006-08-23 @ 13:44:45
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits