vår=pollen

Men hjälp vad plötsligt det är massa pollen ute! Kan knappt gå utanför dörren förrän ögonen svider och näsan känns fullproppad av bomull. Well, jag måste bara vänja mig...
Idag är jag själv på min avdelning, som normalt består av mig och två personer till... Spännande, men jag blir lite nervös att jag ska göra fel, eller att det blir för mycket. Det är som en ketchupflaska på det här kontoret. Antingen kommer ingenting, eller allt på en gång.
Snackade på fikan med två kollegor om hur jag ska jobba i sommar. De förstår min frustration och tycker jag ska stå på mig. Vi har nog alla på ett eller annat sätt blivit påverkade av chefens brist på ledarskap.

Kommentarer:
Postat av: Emmasvärld

Pollen är jobbigt. Jag har själv problem..

Postat av: Emmaria

Usch, trist att även du är drabbad! Det kan vara riktigt jobbigt med pollen! Men jag har tagit cortison ett par gånger och det är rena miraklet..

2006-04-27 @ 15:42:56
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits